logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۹۷۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر مطرح کرد:

اعمال جریمه‌های سنگین سگ‌گردانی در شهر ابهر

اعمال-جریمه‌های-سنگین-سگ‌گردانی-در-شهر-ابهر
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: برای سگ‌گردانی در شهر جریمه‌های سنگین در نظر گرفته شده است بنابراین اگر در خودرویی سگ مشاهده شود، راننده ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ هادی نوروزی در نشست تخصصی با حضور خبرنگاران شهرستان ابهر اظهار داشت: امروزه رسانه حرف اول را می‌زند، مردم با وجود مشکلاتی که دارند به طور دائم در فضای مجازی اخبار را رصد می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا اخبار غلط را به خورد مردم دهند، افزود: رسالت خبرنگاران این است که اخبار را به‌موقع و درست به مردم انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد: باید خدمات دولت و نهادها به مردم اطلاع‌رسانی شود و در خصوص آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی، مواد مخدر و کلاه‌برداری‌های فضای مجازی حضور فعال اصحاب رسانه ضروری است، این قشر پل ارتباطی بین مردم و پلیس هستند.

وی با تأکید براینکه با سگ‌گردانی در داخل شهر به شدت برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: جریمه‌های سنگینی برای این موضوع در نظر گرفته شده است، اگر در خودرو سگ مشاهده شود، راننده ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه طرح برخورد با موتورسواران مزاحم در شهر در حال اجراست، گفت: شاهد هستیم که در اتوبان موتورسواران با سرعت بالا در حال رانندگی هستند که باعث بروز تصادفات سنگین می‌شوند در این راستا در هفته‌ اخیر ۱۸ دستگاه موتور توقیف شدند.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه اول سال‌ جاری ۱۹ درصد جرائم نسبت به سال قبل کاهش داشته است، بیان داشت: جرائم کلاه‌برداری اینترنتی در حال افزایش است و چندین کلاهبرداری در این خصوص کشف و مجرمان دستگیر شدند و پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی در حال رصد است‌.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر به کشف کلاهبرداری‌ ۴۲ میلیارد تومانی در شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: مجرم در شهرستان ابهر شناسایی و تحویل مقامات قضایی شد.

وی بیان داشت: در طرح سفیران ابهر در استان زنجان شهرستان ابهر رتبه برتر کسب کرد، تصریح‌ کرد: از خواهران محجبه درخواست داریم در سطح شهر حضور فعالی داشته باشند و باعث کم‌رنگ شدن حضور بی‌حجابان و بدحجابان شوند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر